Should we go to Mars?

Should we go to Mars in the next 30 years?

Poll ended at Sun Jan 18, 2004 5:37 am

Yes?
36%
No?
64%

Total votes : 11

Postby Guest on Fri Jan 16, 2004 2:49 am

WHY GO BACK TO MARS. WE LEFT IT 50,000 YEARS AGO COS IT WAS CRAP :shock:

Postby Jonathan on Fri Jan 16, 2004 2:59 am

Anonymous wrote:WHY GO BACK TO MARS. WE LEFT IT 50,000 YEARS AGO COS IT WAS CRAP :shock:

Earth calling aliens...Earth calling aliens...

...One to beam up...
Jonathan
chipolata
chipolata

Postby Nicene Creeder on Fri Jan 16, 2004 4:34 am

Earth's human population has increased by about 50% in 30 years. We've added 2 billion in that time.
At that rate, in a million years we will have a population of about 10,000 times what we currently have.
Might get a bit crowded long before then.

According to the UN's own projections by the 25th century (around 400 years) at the world's current birth rate, the last human will have passed away. Europe will be empty of Europeans in less than 200 years (three generations away - forget about the 4th). Euro's aren't fucking and procreating at a level to sustain themselves. Stop masturbating, Europe.
LAter

NC
Nicene Creeder
andouillette
andouillette

Postby weeeddiemcludgie on Fri Jan 16, 2004 4:41 am

about 6 year back wan o ma pals big brothers asked whit i could offer outer space and in particular Mars.

i wis still a bit of a wean stain at the time bit i knew even in ma mega weeness i could be of assistance.

'masel,thats whit i can give ye, Arthur'

- that 'll fuckin do do young edward come roon ma bit aftter nine n you me Coilsy,Fugz,stuart souter n Jenifer Paterson ur gauny do Mars.

i wis a bit sceptical bit sure enuff Big Arthur sorted it oot n we explored the cheaper seats o the solar system.

whit a rocket

i got a wee gravitational pull of Jenifer(we aw did) n Fugz hid a bit a blow so it wis nae aw bad.

they helmets are affy restrictin' but.

(space helmets)

Mars wis pish , like a super hot Butlins wie oot pumpin some wee boiler fae Port Glasgow.

any port in a storm

yanky homos i'll get big arthur tae take them tae mars fur fuck all n they can give the money to charity.

aw the trillions
weeeddiemcludgie
pepperoni
pepperoni

Postby Guest on Fri Jan 16, 2004 12:32 pm

so it wisny yer uncle..it wis yir big bra's pal then.

Previous

Return to Message Board